HTML

Kedves Olvasó!

Ha a legfrisseb blogbejegyzésnél kezded az olvasást, és úgy érzed, egy mukkot se értesz, javaslom, olvasd el az első öt legkorábbi posztot! Ezután olvass el bármely tetszőleges posztot! Ha még mindig nem érted, akkor így jártunk. Brekk...

Facebook

A negyedik kvadrát alkalmával a béka felugrott a Facebookra... Mostantól ott is követheted.

Privát brekegés

Ha privát kuruttyolásra vágysz a békával, mondjuk a saját horoszkópodról, vagy bármi másról, akkor írj a velencei13@gmail.com címre! Brekk.

Akiket a béka szeret...

Én szóltam...

2015.01.12. 21:37 Noé békája

Huh, elnézést kedves olvasók, kissé elmaradtam... Itt a bárkán elképesztő mennyiségű dolog van, ahogy közeledünk a vége felé, egyre több az elfoglaltságom. Ugyanis túl vagyunk a 6. kvadráton is, már csak az utolsóra várunk. És én adós maradtam a 6. a december 15.-ére eső kvadrát kommentárjával, az események összegyűjtésével.

De mondhatnám azt is, hogy tulajdonképpen én már ezt előre megírtam. Fenn az égen ugyanis az van, hogy Plútó-Uránusz kettősébe egy kissé belesétált Mars is, pont beállt kettőjük közé. Marshoz tartozik a nyers erő, agresszió, a fegyverek, a szemtől-szembe ölés. Na most ugye az égen itt évek óta feszültség van, erre az egyik legnagyobb feszültség közepébe odaáll Mars "oldani" a helyzetet. Ja, hát Párizsban le is lőttek ez idő tájt pár embert. A kérdés ugye, hogy miért, és hogy hogy jön ez ide. Hát úgy, ahogy én ezt már 2012 őszén is megírtam. Emlékeztek, kedves olvasók az akkori történésekre? És hogy én már akkor szóltam, hogy ideje lenne megpróbálni kitalálni valamit, különben fognak itt még emberek meghalni emiatt? Nem mintha boldog lennék attól, hogy igazam lett. De az időpontok mindenesetre elgondolkodtatóak. Van még egy kvadrátunk, még most se késő elkezdeni tudatosan foglalkozni a problémával..
Lehetett tudni, hogy a szólásszabadság és vallási fanatizmus összecsapásával érdemes lenne foglalkozni intenzívebben, és komolyan kéne venni. Hát most az élet kikényszeríti, hogy beszéljünk ezekről a kérdésekről. De kvadrátos a helyzet: mindenki hajtogatja a magáét, támadja a másikat. A vallási fanatikusok nem fognak eltűnni attól, hogy mi kinyilvánítjuk, hogy megengedhetetlen, amit csinálnak. A helyzet mindenképpen nézőpontváltást és új megoldásokat igényelne...Mondjuk Uránusznak még mindig analógiája az együttérzés és szolidaritás, nem csak a sajtószabadság és a függetlenség. Mondjuk megpróbálhatnánk együttérző minőségünkben ráérezni, hogy mi is az a valódi belső ok, ami a terroristából terroristát csinált, a vallási fanatikusból vallási fanatikust. Hogy megértsük, valójában mivel is állunk szembe. Másfelől meg Plútóként el lehetne gondolkodni, hogy a hatalomgyakorlás az elsősorban a saját magunkon meglévő hatalmunk gyakorlása, nem a másikon. Plútó negatív analógiája a terrorizmus, és a másokon való hatalomgyakorlás, a pozitív analógiája a befelé figyelő elmélyülés például...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noebekaja.blog.hu/api/trackback/id/tr697066215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása